Felanmälan

Allmänt om felanmälan
När något är fel i din lägenhet ringer du Riksbyggen Dag & Natt. Där registreras omedelbart din anmälan med tidsangivelse och anledning. Därefter vidtas de åtgärder som ärendet påkallar. Det behöver inte bara gälla din egen lägenhet, vi är också tacksamma att du kontaktar Riksbyggen Dag & Natt om sådant som vi måste åtgärda på fastigheten, t ex. trasiga lampor i trapphusen, problem med hissar, trasig tvättmaskin osv. Kontakta inte styrelsen, utan ring Riksbyggen Dag & Natt.

Ring Riksbyggen Dag & Natt om avhysning av obehöriga dygnet runt så också vid störningar t ex oväsen från grannar.
Styrelsen får av Riksbyggen sammanställningar av samtliga felanmälningar.

Fastighet
Riksbyggen Dag & Natt: 0771 860 860

 

Akuta fel
Riksbyggen Dag & Natt: 0771 860 860

 

Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:
Ring 112 

 

Internet & TV

Tele2 (Comhem) Tel. 90 222 
Mån-Fre 08.00-21.00
Lör-Sön 09.00-18.00

Drift & felsök själv: Länk till tele2
Kundtjänst: Länk till tele2

 

Insekter/skadedjur
Ohyra i lägenhet skall omedelbart anmälas för sanering. Kontakta områdeskontoret för rådgivning. Finns på Karolingatan 1, bredvid COOP.